چگونه تمرینات دریبل زدن انجام شود
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

دریبل قدرت خود را توسعه دهید. [7] دریبل قدرت را به عنوان "دویدن" در خزیدن-پیاده روی-دویدن در نظر بگیرید. هنگام شروع کار ، بزرگترین نگرانی شما این است که توپ نزدیک دست شما برگردد ، اما در نهایت باید مطمئن شوید که توپ با بیشترین سرعت و با بیشترین قدرت و کنترل به دست شما باز می گردد.
همه چیز در مچ دست است. برای توسعه دریبل قدرت خود ، به طور متناوب همانطور که معمولاً توپ را توپ می زنید و سپس با چند درجه قدرت بیشتر ، توپ را بپزید. آنقدر پرش نکنید که کنترل خود را از دست بدهید: چندین بار پشت سر هم محکم آن را پرش کنید بدون اینکه بگذارید وقتی آن را دریبل می کنید بازوی شما بالا بیاید ، سپس یک دریبل گاه به گاه عوض کنید.
سعی کنید در خاک دریبل بزنید. [8] برای اینکه توپ با همان سرعتی که قبلاً عادت کرده اید برگردد باید خیلی سخت بپرید. وقتی به آن عادت کردید ، درون خود حرکت کنید و مثل قبل دریبل بزنید.


2
کراس اوورهای قدرت خود را تمرین کنید. [9] کراس اوور دریبلی است که توپ را بین دست ها متناوب می کند. کراس اوور سریع باعث می شود که یک مدافع نتواند توپ را بدزدد یا شما را از حرکت خارج کند. در اواخر دهه 90 ، آلن ایورسون به دلیل کراس اوورهای بسیار سریع و قدرتمندش معروف بود.
با دریبل قدرت چهار بار با دست راست خود شروع کنید و دریبل پنجم را به یک کراس اوور سخت به سمت چپ تبدیل کنید. همین کار را با سمت چپ خود انجام دهید. سپس ، آن را سه بار قبل از کراس اوور و سپس دو بار قرار دهید ، و در نهایت با دریبل قدرت خود چند بار بین دستان خود جابجا شوید ، سپس آن را دوباره درست کنید.


3
دریبل زدن سرعت های سریع. [10] در حالی که قدرت را دریبل می زند ، سرعت های خودکشی را در دادگاه اجرا کنید. دریبل از خط پایه به خط پرتاب آزاد و برگشت ، سپس در خط سه نقطه a دریبل بزنید

هنگام عکاسی BEEF + C را به خاطر بسپارید. این دستگاه mnemonic باید به شما کمک کند تا اصول تیراندازی در بسکتبال را به خاطر بسپارید: [12]
B = تعادل. قبل از شلیک مطمئن شوید که متعادل هستید. پاهای شما باید به اندازه عرض شانه کاشته شود ، زانوها باید خم شوند و آماده پرش باشید
E = چشم. هنگام شلیک چشم های خود را به سبد نگه دارید. تصور کنید که در مقابل لبه یک سکه تعادل برقرار شده است و شما سعی دارید آن را با ضربه خود از پا در آورید.
E = آرنج. هنگام شلیک ، آرنج خود را به سمت بدن خود جمع کنید.
F = دنبال کردن مطمئن شوید که با شات خود را دنبال می کنید دست تیراندازی شما باید به شکل قوس باشد.
C = تمرکز / آگاهی. این مهمترین قسمت تیراندازی است. روی جایی که توپ می رود تمرکز کنید. هنگامی که تصمیم به شلیک گرفتید ، به آن متعهد شوید و بر روی شلیک تمرکز کنید.


2
شلیک "یک دست" را تمرین کنید. حرکت تیراندازی تقریباً کاملاً در دست غالب شما است ، بنابراین اینگونه تمرین کنید. اگر راست دست هستید ، هدف از دست چپ شما تثبیت توپ هنگام آماده شدن برای شوت است. این فقط برای اطمینان از عدم لغزش توپ از دست راست شماست. اگرچه باید اطمینان حاصل کنید که از این روش در هنگام بازی استفاده نمی کنید. مطمئناً منجر به شلیک معیوب می شود و احتمال ورود به آن بسیار کم است. [13]





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: